تصاویری از بی بند و باری در دانشگاه آزاد
وبلاگ علمی و تفریحی
جدیدترین نرم افزار ها , مطالب و مقاله های مهندسی
تبلیغات
درباره ما


حامد هاشمی ٍ با سلام این وبلاگ جهت ارتقاء دانش فنی مهندسی ایجاد شده است مطالب و مسائل متفرقه صرفآ جهت کاهش یکنواختی وبلاگ است هر مطلبی که فکر کردید در شآن این وبلاگ نیست گزارش دهید هر مطلبی که فکر میکنید به قوم یا قبیله ای بی احترامی شده گزارش دهید هر مطلبی که برخلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران است گزارش دهید با تشکر
ایمیل : hamedhashemiii@yahoo.com
نویسندگان
ساعت
اطلاعات

تصاویری از بی بند و باری در دانشگاه آزاد



به گزارش دانشجو، اینجا دانشگاه است، دانشگاه آزاد اسلامی؛ همان دانشگاه اسلامی که هدف مسئولان است و همواره برای رسیدن به آن تاکید می کنند؛ اینجا دانشگاه آزاد اسلامی است.

همان دانشگاهی که قرار بود مواد تحصیلی دانشگاهی خود را با توجه به حوزه های علمیه تامین کند.

همان دانشگاهی که قرار بود فضایی اسلامی داشته باشد.

اینجا دانشگاه است؛ همان جا که باید علم آموخت و آن را برای تعالی جامعه اسلامی به کار گرفت، اما این عکس ها تمامی این حرف ها را نقض می کند.

عکس های زیر از یکی واحدهای دانشگاه آزاد گرفته شده که وضعیت اسفبار حجاب در این دانشگاه را نشان می دهد.

البته فضای دانشگاه دولتی هم وضعیت بهتری در حوزه حجاب ندارد.

از جامعه دانشگاهی اسلامی به خاطر انتشار این عکس ها عذرخواهی می کنیم.

برای مشاهده تصاویر در اندازه بزرگتر روی آنها کلیک کنید

پارسی من | تصاویری از بی بند و باری دانشجویان در دانشگاه آزاد.

پارسی من | تصاویری از بی بند و باری دانشجویان در دانشگاه آزاد

.

پارسی من | تصاویری از بی بند و باری دانشجویان در دانشگاه آزاد

.

پارسی من | تصاویری از بی بند و باری دانشجویان در دانشگاه آزاد

.

پارسی من | تصاویری از بی بند و باری دانشجویان در دانشگاه آزاد

.

پارسی من | تصاویری از بی بند و باری دانشجویان در دانشگاه آزاد

.

پارسی من | تصاویری از بی بند و باری دانشجویان در دانشگاه آزاد

.

پارسی من | تصاویری از بی بند و باری دانشجویان در دانشگاه آزاد

.

پارسی من | تصاویری از بی بند و باری دانشجویان در دانشگاه آزاد

.

پارسی من | تصاویری از بی بند و باری دانشجویان در دانشگاه آزاد

.

پارسی من | تصاویری از بی بند و باری دانشجویان در دانشگاه آزاد

.

پارسی من | تصاویری از بی بند و باری دانشجویان در دانشگاه آزاد

.

پارسی من | تصاویری از بی بند و باری دانشجویان در دانشگاه آزاد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 


موضوع : <-PostCategory->


نویسنده :حامد هاشمی در تاریخ یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:,